Piedalās:
Egija Sproģe (flauta/pikolo flauta)
Ingus Novicāns (mežrags)
Edgars Tomševics (klavieres)
Programmā:
Mel Bonis (1858-1937) Pirmā daļa no svītas “Meža ainas” flautai, mežragam un klavierēm
Aians Klārks (1964) “Lielās vilcienu sacīkstes” flautai solo
Aians Klārks | “Orange Dawn” flautai un klavierēm
Moriss Ravēls (1875-1937) “Laiva okeānā” klavierēm solo
Kārlis Rērihs (1990) “Ceļā” mežragam solo (pirmatskaņojums)
Edvards Grīgs (1843-1907) “Rīts” flautai, mežragam un klavierēm
Edvards Grīgs | “Anitras deja” flautai, mežragam un klavierēm
Edvards Grīgs | “Kalnu karaļa alā” flautai, mežragam un klavierēm
Alvils Altmanis (1950) “Rudens tango” mežragam un klavierēm
Hermans Bīftinks (1953) “Fireflies” pikolo flautai un klavierēm
Eriks Evazens (1954) “Deja” flautai, mežragam un klavierēm
Šis koncerts ir kā ceļojums bez kartes, kur vienīgais ceļa rādītājs ir sajūtas. Flautiste Egija Sproģe, mežradzinieks Ingus Novicāns un pianists Edgars Tomševics ved klausītājus cauri ainavām, kur klasika un laikmetīgā mūzika saplūst vienā straumē. No franču impresionisma līdz mūsdienu ritmiem, no solo sacīkstēm līdz harmoniskai, trīsbalsīgai saspēlei – katrs skaņdarbs ir kā vilnis okeānā, kas nes laivu pretī jauniem stāstiem.
Koncertā savijas gan Ravēla impresionistiskā “Laiva okeānā”, gan Aiana Klārka dinamiskie un rotaļīgie darbi, bet īpašu noskaņu piešķir skaņdarbi, kas runā maigākā, bet ne mazāk spēcīgā valodā. Grīga ziemeļnieciskā lirika, Altmaņa “Rudens tango” ar savu nostalģisko eleganci, Bīftinka “Jāņtārpiņi” un Evanzena “Deja” – tie visi ir kā mirkļi, kas apstājas, lai ļautu klausītājam būt klātesošam.
“Laiva okeānā” ir sajūta. Par to, kā ir ļauties straumei, nezinot, kurp tā ved.