Lai Rucavas iedzīvotāji varētu saņemt un nosūtīt sūtījumus sev ērtākajā laikā, “Centra dzirnavās” uzstādīts “Latvijas Pasta” pakomāts. Šī ir viena no 37 unikālajām vietām, kur uzņēmums ir vienīgais pakalpojuma sniedzējs, turklāt pakomātā integrēta arī vēstuļu kastīte, tā vienlaikus ļaujot iedzīvotājiem parūpēties par savu korespondenci.
Plaši pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi ir uzņēmuma prioritāte, tāpēc jau pērn “Latvijas Pasts” izveidoja plašāko pakomātu tīklu valstī. Zilās krāsas pakomāti uzstādīti gan lielākajās pilsētās, gan attālākajos reģionos, un tagad, uzklausot iedzīvotāju vajadzības un būtiski atvieglojot viņu ikdienu, arī Rucavā.
Dienvidkurzemes novadā pakomāti atrodami arī citviet – Lielajā ielā 62, Grobiņā; Zvaigžņu ielā 2, Aizputē; Dzintaru ielā 69, Pāvilostā; Aizputes ielā 16, Priekulē; Skolas ielā 6, Nīcā; Brīvības ielā 13, Vaiņodē; Raiņa ielā 49, Durbē.
Visos uzņēmuma āra pakomātos ir ierīkots atsevišķs nodalījums vēstuļu nosūtīšanai.
Izmantojot pakomātu, sūtījumus var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai konkrētu adresi. Tāpat pakomātā ir iespēja gan nodot nosūtīšanai, gan arī, pirms tam sazinoties ar klientu atbalsta komandu un pārvirzot sūtījumu, saņemt ierakstītas vēstules.
Lai nosūtītu ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapīša nodalījumā. Savukārt, saņemot pastkastītē aicinājumu izņemt ierakstītu vēstuli klientu centrā vai pasta nodaļā, to var pārvirzīt saņemšanai konkrētā pakomātā. Lai to paveiktu, ir jāsazinās ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001, kas lūgs identificēties ar Smart ID vai e-parakstu, bet pēc tam nosūtīs saiti sūtījuma pārvirzīšanai.
Uzņēmums aicina iedzīvotājus izmantot pašapkalpošanās vietni privātpersonām mans.pasts.lv, kas sniedz ieskatu sūtījumu vēsturē, piegādes procesa gaitā, kā arī lojalitātes programmu. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas. Noformējot vietnē ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.
Savukārt pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Dienvidkurzemes novadā var saņemt Priekules pasta nodaļā (Saules iela 1, Priekule), Vaiņodes pasta nodaļā (Brīvības iela 17, Vaiņode), Nīcas pasta nodaļā (Bārtas iela 6, Nīca), Grobiņas pasta nodaļā (Lielā iela 54, Grobiņa), Pāvilostas pasta nodaļā (Dzintaru iela 71, Pāvilosta) un Aizputes pasta nodaļā (Zvaigžņu iela 2, Aizpute).
Iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums “Pastnieks mājās”. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1700 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Papildu informācijai:
Inita Fedko | Komunikācijas speciāliste
Mob.: +37126663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv