Mēnešalga:
1700 EUR
Cita
Atrašanās vieta:
Pagastmāja, Rucava, Rucavas pag., Dienvidkurzemes nov.

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Dienvidkurzemes novada pašvaldība

aicina pievienoties savam kolektīvam ar augstu atbildības sajūtu un precizitāti apveltītu kandidātu/-i

Rucavas un Dunikas pagastu apvienības pārvaldes vadītāja AMATĀ

Galvenie amata pienākumi:

·                    

·                           vada, plāno, organizē un nodrošina Pārvaldes darbu;

·                     personīgi atbild par Pārvaldes darbības tiesiskumu;

·                     atbild par Pārvaldē sniedzamo pašvaldības pakalpojumu un informācijas pieejamību un kvalitāti;

·                    plāno un izstrādā Pārvaldes ikgadējo budžeta projektu un kontrolē piešķirto līdzekļu racionālu 

                      izmantošanu atbilstoši apstiprinātajam budžetam;

·                     sadarbojas ar Pārvaldes teritorijā esošajām iestādēm, un struktūrvienībām;

·                     organizē iedzīvotāju pieņemšanu un atbilstoši savai kompetencei izskata iesniegumus un sūdzības;

·                    nodrošina Pārvaldes lietojumā nodotā pašvaldības nekustamā un kustamā īpašuma lietderīgu 

                      izmantošanu un apsaimniekošanu;

·                     veic  operatīvu informācijas aprites koordinēšanu, nodrošināšanu;

·                     pārstāv Pašvaldības intereses dzīvokļu īpašnieku kopības sapulcēs par Pašvaldības īpašumā esošu 

                      dzīvokļu īpašumu neprivatizēto daļu;

·                     izsniedz amata kompetencei atbilstošas normatīvajos aktos noteiktās atļaujas;

·                    nodrošina Pārvaldes teritorijā esošo piekrastes teritoriju,  ielu, ceļu, tiltu un ar tiem saistītās 

                     infrastruktūras pārraudzību un uzturēšanas darbu organizēšanu;

·                    plāno un organizē skolēnu pārvadājumu maršrutus un transportu (ja attiecināms);

·                    slēdz līgumus ar juridiskām un fiziskām personām Pārvaldes saimnieciskās darbības nodrošināšanai 

                     saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto.

Prasības pretendentam:

  • augstākā vai 1.līmeņa profesionālā augtākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība, inženierzinības, vadības zinātnes vai tiesību zinātnes jomā);
  • darba pieredze saimniecisko darbu organizācijā,  nekustamo īpašumu apsaimniekošanā vai uzņēmējdarbībā;
  • izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darbu, pārvaldes darbības jomu un sniegtajiem pakalpojumiem, finanšu vadības jautājumiem,  pārvaldes darbības plānošanu un pārraudzību, kā arī sadarbību ar valsts un pašvaldību iestādēm;
  • spēja strādāt individuāli un komandā, pielietojot savas zināšanas un līdera prasmes;
  • spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem un pieņemtajiem lēmumiem;
  • labas organizatora spējas, precizitāte, komunikācijas un sadarbības prasmes, atbildība par uzdoto pienākumu veikšanu, spēja risināt problēmsituācijas;
  • pārzināt normatīvos aktus, kas saistīti ar pašvaldības darbu, t.sk. teritorijas attīstības plānošanu;
  • augsta stresa noturība un prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • zināšanas lietvedības darba organizācijā, labas prasmes strādāt ar informācijas un komunikācijas  tehnoloģijām, t.sk. darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, pieredze darbā ar datu bāzēm, dokumentu vadības sistēmām;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Piedāvājam:

  • Interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu.
  • Atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
  • Stabilu atalgojumu un motivācijas sistēmu.

·         Nepieciešamās apmācības, kursus.

Iesniedzamie dokumenti:

  • pieteikums amatam/motivācijas vēstule;
  • nolikuma prasībām atbilstošu izglītības dokumentu kopijas;
  • īss dzīves un darba gaitu apraksts – CV;
  • redzējums par amata pienākumu izpildi un ar to saistīto problēmu risinājumu,  Pārvaldes attīstību, Pārvaldes darba organizāciju un Pārvaldes nolikumā noteikto funkciju izpildi (ne vairāk kā divas A4 formāta lapas datorrakstā);
  • pretendents var iesniegt atsauksmes, rekomendācijas vai citus dokumentus, kas apliecina pretendenta atlasei izvirzīto prasību izpildi vai nepieciešamās prasmes (papildus izglītība, apmācības).

Dokumentus var iesniegt:

  • līdz 2025.gada 19.novembrim, plkst.23:59, norādot adresātu Dienvidkurzemes novada pašvaldība, Lielā iela 54, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV-3430;
  • personīgi, slēgtā aploksnē, ar norādi “Konkursam uz Dienvidkurzemes novada pašvaldības Rucavas un Dunikas  pagastu apvienības pārvaldes vadītāja amatu” jebkurā no Dienvidkurzemes novada pašvaldības apvienoto pašvaldību “Valsts un pašvaldības vienotiem klientu apkalpošanas centriem” to darba laikā;
  • ar drošu elektronisko parakstu parakstītu, iesūtot Dienvidkurzemes novada pašvaldības e-adresē vai uz e-pastu: personals@dkn.lv

Atalgojums: 1700,00 EUR

Darba vieta: "Pagastmāja", Rucavas pagasts, Dienvidkurzemes novads

Darba laika veids:  nenoteikts laiks, pilna slodze.

Mēs augstu vērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!

Datu pārzinis ir Dienvidkurzemes novada pašvaldība, reģistrācijas Nr.90000058625, adrese: Lielā iela 54, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV-3430, tālr.63490458, 29447641; e-pasta adrese: pasts@dkn.lv Jūsu personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Pretendentiem jāpiesakās līdz